Dzisiaj króluje marketing internetowy. Szkolenia z tego zakresu sprzedają się jak świeże bułeczki, a przedsiębiorcy którzy nie mają swoich profilów w kanałach społecznościowych nie mają szans równać się z nowoczesnymi firmami. W tym całym zamieszaniu zapomina się często o reklamie bezpośredniej i tradycyjnych nośnikach, których nie można zaniedbać. Szczególnie biznesy o lokalnym zasięgu powinny oprócz działań w internecie skupić się na dobrej reklamie w bezpośredniej okolicy.

Przyjrzyjmy się najpopularniejszym nośnikom, które proponuje producent reklam Kraków dla swoich klientów. Zdecydowanie najbardziej rozpowszechnione są wyroby poligraficzne takie, jak ulotki oraz wizytówki. Wiele osób kojarzy je z nachalną reklamą, która nie dociera do zainteresowanych osób, niemniej nadal dobrze sprawdza się w przypadku restauracji czy szkół językowych chcących dotrzeć do klientów mieszkających w pobliżu.

Reklama wielkoformatowa i jej rodzaje

W tej kategorii trzeba też wspomnieć o podobnym nośniku, który jednak cechuje się większymi rozmiarami. Będą to wszelkiego rodzaju potykacze, roll-upy czy stojaki, które można ustawiać przed siedzibą firmy lub w miejscach publicznych. Jeszcze bardziej widoczna będą bannery wielkoformatowe, które można wieszać na budynkach czy specjalnie do tego przygotowanych słupach. Pamiętajmy, że w ten sposób docieramy do bardzo szerokiego grona odbiorców, z którego większość zapewne nie będzie zainteresowana naszymi usługami.

producent reklamy wielkoformatowejDla osób, które szukają czegoś bardziej innowacyjnego, producent reklam Kraków przewidział kampanie reklamowe z wykorzystaniem nośników LED. To zdecydowanie droższa forma promocji, ponieważ trzeba stworzyć konstrukcję świetlną indywidualnie dla danego klienta. Jednak coś za coś, bowiem taka forma reklamy zdecydowanie wyróżnia się na tle wspomnianych w poprzednich akapitach. Szczególnie warto przeanalizować jej opłacalność w wielkich miastach, gdzie na każdym rogu znajdują się potykacze i osoby rozdające ulotki. Wtedy trzeba sięgnąć po specjalne środki, by przyciągnąć uwagę przechodnia.

Nośniki reklamy bezpośredniej, które możesz wykorzystać w swoim mieście
4 (80%) 8 votes